Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Kwesi!!!

Kwesi!!! 3 months 5 days ago #84772

  • Stverno
  • Stverno's Avatar
  • OFFLINE
  • It's a squid thing... You wouldn't understand
  • Posts: 825
  • Thank you received: 991
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Mrphie wrote:
nadcombo wrote:
bush possum wrote:
Kwesi wrote:
20awesome00 wrote:
Kwesi wrote:
20awesome00 wrote:
I just realised your not a mod anymore! What happened? Now our debates will be slower! :ohmy:
Lol it's been a while... When was the last debate anyway? It seems I have missed more than I thought I did!
I stepped down/ Resigned

I am quite busy nowadays. And Quirky has been stepping up her game in the past few weeks

There has been no more debates
I wish there was like the Girls vs Boys debate

And that is it
Aww! You were a good mod! Also thanks quirky if you are reading this! :)

We need to start another debate! Btw the girls won and would beat you again :P
Warning: Spoiler! [ Click to expand ]
We all know the answer.
The boys are better. It is scientifically proven
JK LOL
Yeah, they're better at losing ;)


@Quirky, depends which guys though. What's worse than a girly girl? A girly guy :pinch:
There's nothing worse than a guy who's too scared to run around cos he'll get his tennis shoes dirty...
^real story btw XD
But if you get some of the fun guys (like my brothers ;) ), then you can have a ton of fun!!
heres another thing in the girl vs guy...
Driving..... fewer girls can drive as well as guys, either from lack of interest, or downright stupidity.... like hitting the gas instead of the brake when panicked.... believe me, it happens a lot...

Ok well girls just are awesome because they just are
So they're better
And
Like
We do cool things

(S.O.S mayday girls we're running out of ideas help)

Well, for centuries of not having equal rights/education, we have accomplished a lot in a short time. :lol:
I have to give that to you gals.
But guys still acheived more :P :P

But you had at least 5,000 years.

We had like 2 centuries

Hey Hey If Girls are sooo gr8 they could have done more

P.S I am just joking

But the point isn't that girls are great.

The point is girls are better than dudes :P



NOTE TO ALL PERSONNEL: IT HAS BEEN TESTED AND PROVEN THAT THIS INDIVIDUAL IS FEMALE
Last Edit: 3 months 5 days ago by Stverno.
The administrator has disabled public write access.

Kwesi!!! 3 months 5 days ago #84774

  • Stverno
  • Stverno's Avatar
  • OFFLINE
  • It's a squid thing... You wouldn't understand
  • Posts: 825
  • Thank you received: 991
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Mrphie wrote:
nadcombo wrote:
bush possum wrote:
Kwesi wrote:
20awesome00 wrote:
Kwesi wrote:
20awesome00 wrote:
I just realised your not a mod anymore! What happened? Now our debates will be slower! :ohmy:
Lol it's been a while... When was the last debate anyway? It seems I have missed more than I thought I did!
I stepped down/ Resigned

I am quite busy nowadays. And Quirky has been stepping up her game in the past few weeks

There has been no more debates
I wish there was like the Girls vs Boys debate

And that is it
Aww! You were a good mod! Also thanks quirky if you are reading this! :)

We need to start another debate! Btw the girls won and would beat you again :P
Warning: Spoiler! [ Click to expand ]
We all know the answer.
The boys are better. It is scientifically proven
JK LOL
Yeah, they're better at losing ;)


@Quirky, depends which guys though. What's worse than a girly girl? A girly guy :pinch:
There's nothing worse than a guy who's too scared to run around cos he'll get his tennis shoes dirty...
^real story btw XD
But if you get some of the fun guys (like my brothers ;) ), then you can have a ton of fun!!
heres another thing in the girl vs guy...
Driving..... fewer girls can drive as well as guys, either from lack of interest, or downright stupidity.... like hitting the gas instead of the brake when panicked.... believe me, it happens a lot...

Ok well girls just are awesome because they just are
So they're better
And
Like
We do cool things

(S.O.S mayday girls we're running out of ideas help)

Well, for centuries of not having equal rights/education, we have accomplished a lot in a short time. :lol:
I have to give that to you gals.
But guys still acheived more :P :P

But you had at least 5,000 years.

We had like 2 centuries

Hey Hey If Girls are sooo gr8 they could have done more

P.S I am just joking

But the point isn't that girls are great.

The point is girls are better than dudes :P
Great is better than blah

#BoysRuleGirlsDrool

...pardon?



NOTE TO ALL PERSONNEL: IT HAS BEEN TESTED AND PROVEN THAT THIS INDIVIDUAL IS FEMALE
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Quirky

Kwesi!!! 3 months 5 days ago #84780

  • Stverno
  • Stverno's Avatar
  • OFFLINE
  • It's a squid thing... You wouldn't understand
  • Posts: 825
  • Thank you received: 991
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Mrphie wrote:
nadcombo wrote:
bush possum wrote:
Kwesi wrote:
20awesome00 wrote:
Kwesi wrote:
20awesome00 wrote:
I just realised your not a mod anymore! What happened? Now our debates will be slower! :ohmy:
Lol it's been a while... When was the last debate anyway? It seems I have missed more than I thought I did!
I stepped down/ Resigned

I am quite busy nowadays. And Quirky has been stepping up her game in the past few weeks

There has been no more debates
I wish there was like the Girls vs Boys debate

And that is it
Aww! You were a good mod! Also thanks quirky if you are reading this! :)

We need to start another debate! Btw the girls won and would beat you again :P
Warning: Spoiler! [ Click to expand ]
We all know the answer.
The boys are better. It is scientifically proven
JK LOL
Yeah, they're better at losing ;)


@Quirky, depends which guys though. What's worse than a girly girl? A girly guy :pinch:
There's nothing worse than a guy who's too scared to run around cos he'll get his tennis shoes dirty...
^real story btw XD
But if you get some of the fun guys (like my brothers ;) ), then you can have a ton of fun!!
heres another thing in the girl vs guy...
Driving..... fewer girls can drive as well as guys, either from lack of interest, or downright stupidity.... like hitting the gas instead of the brake when panicked.... believe me, it happens a lot...

Ok well girls just are awesome because they just are
So they're better
And
Like
We do cool things

(S.O.S mayday girls we're running out of ideas help)

Well, for centuries of not having equal rights/education, we have accomplished a lot in a short time. :lol:
I have to give that to you gals.
But guys still acheived more :P :P

But you had at least 5,000 years.

We had like 2 centuries

Hey Hey If Girls are sooo gr8 they could have done more

P.S I am just joking

But the point isn't that girls are great.

The point is girls are better than dudes :P
Great is better than blah

#BoysRuleGirlsDrool

...pardon?
You are pardoned I forgot Girls brains aren't as developed as their male counter parts

JK. In my school girls are usually the smart ones

My brain is just fine, thank you. :silly:

Guys just can't usually form coherent sentences, that's all :P



NOTE TO ALL PERSONNEL: IT HAS BEEN TESTED AND PROVEN THAT THIS INDIVIDUAL IS FEMALE
The administrator has disabled public write access.

Kwesi!!! 3 months 5 days ago #84787

  • Stverno
  • Stverno's Avatar
  • OFFLINE
  • It's a squid thing... You wouldn't understand
  • Posts: 825
  • Thank you received: 991
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Mrphie wrote:
nadcombo wrote:
bush possum wrote:
Kwesi wrote:
20awesome00 wrote:
Kwesi wrote:
20awesome00 wrote:
I just realised your not a mod anymore! What happened? Now our debates will be slower! :ohmy:
Lol it's been a while... When was the last debate anyway? It seems I have missed more than I thought I did!
I stepped down/ Resigned

I am quite busy nowadays. And Quirky has been stepping up her game in the past few weeks

There has been no more debates
I wish there was like the Girls vs Boys debate

And that is it
Aww! You were a good mod! Also thanks quirky if you are reading this! :)

We need to start another debate! Btw the girls won and would beat you again :P
Warning: Spoiler! [ Click to expand ]
We all know the answer.
The boys are better. It is scientifically proven
JK LOL
Yeah, they're better at losing ;)


@Quirky, depends which guys though. What's worse than a girly girl? A girly guy :pinch:
There's nothing worse than a guy who's too scared to run around cos he'll get his tennis shoes dirty...
^real story btw XD
But if you get some of the fun guys (like my brothers ;) ), then you can have a ton of fun!!
heres another thing in the girl vs guy...
Driving..... fewer girls can drive as well as guys, either from lack of interest, or downright stupidity.... like hitting the gas instead of the brake when panicked.... believe me, it happens a lot...

Ok well girls just are awesome because they just are
So they're better
And
Like
We do cool things

(S.O.S mayday girls we're running out of ideas help)

Well, for centuries of not having equal rights/education, we have accomplished a lot in a short time. :lol:
I have to give that to you gals.
But guys still acheived more :P :P

But you had at least 5,000 years.

We had like 2 centuries

Hey Hey If Girls are sooo gr8 they could have done more

P.S I am just joking

But the point isn't that girls are great.

The point is girls are better than dudes :P
Great is better than blah

#BoysRuleGirlsDrool

...pardon?
You are pardoned I forgot Girls brains aren't as developed as their male counter parts

JK. In my school girls are usually the smart ones

My brain is just fine, thank you. :silly:

Guys just can't usually form coherent sentences, that's all :P
But it took you about 5 minutes to form 2 sentences. Interesting

Unfortunately, I have this thing called a dog that must be taken outside periodically :silly:



NOTE TO ALL PERSONNEL: IT HAS BEEN TESTED AND PROVEN THAT THIS INDIVIDUAL IS FEMALE
Last Edit: 3 months 5 days ago by Stverno.
The administrator has disabled public write access.

Kwesi!!! 3 months 4 days ago #84793

  • Pyrrhic
  • Pyrrhic's Avatar
  • OFFLINE
  • Posts: 277
  • Thank you received: 153
Kwesi wrote:
20awesome00 wrote:
Kwesi wrote:
20awesome00 wrote:
Kwesi wrote:
20awesome00 wrote:
I just realised your not a mod anymore! What happened? Now our debates will be slower! :ohmy:
Lol it's been a while... When was the last debate anyway? It seems I have missed more than I thought I did!
I stepped down/ Resigned

I am quite busy nowadays. And Quirky has been stepping up her game in the past few weeks

There has been no more debates
I wish there was like the Girls vs Boys debate

And that is it
Aww! You were a good mod! Also thanks quirky if you are reading this! :)

We need to start another debate! Btw the girls won and would beat you again :P
Warning: Spoiler! [ Click to expand ]
We all know the answer.
The boys are better. It is scientifically proven
JK LOL
I beg to differ... Didn't you hear? The scientists you are quoting have been disproved and had all there certificates taken away because of lack of diversity among their testing people B) (they were all guys :ohmy: )
The neutral scientists they picked to redo the experiment found that in fact the girls still out numbered they guys.
Warning: Spoiler! [ Click to expand ]
Boys rule Girls Drool
LOL

Bruh, you just didn't! :angry: ;)
Pyrrhic - means won a victory!
The administrator has disabled public write access.

Kwesi!!! 3 months 4 days ago #84799

  • Pyrrhic
  • Pyrrhic's Avatar
  • OFFLINE
  • Posts: 277
  • Thank you received: 153
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Mrphie wrote:
nadcombo wrote:
bush possum wrote:
Kwesi wrote:
20awesome00 wrote:
Kwesi wrote:
20awesome00 wrote:
I just realised your not a mod anymore! What happened? Now our debates will be slower! :ohmy:
Lol it's been a while... When was the last debate anyway? It seems I have missed more than I thought I did!
I stepped down/ Resigned

I am quite busy nowadays. And Quirky has been stepping up her game in the past few weeks

There has been no more debates
I wish there was like the Girls vs Boys debate

And that is it
Aww! You were a good mod! Also thanks quirky if you are reading this! :)

We need to start another debate! Btw the girls won and would beat you again :P
Warning: Spoiler! [ Click to expand ]
We all know the answer.
The boys are better. It is scientifically proven
JK LOL
Yeah, they're better at losing ;)


@Quirky, depends which guys though. What's worse than a girly girl? A girly guy :pinch:
There's nothing worse than a guy who's too scared to run around cos he'll get his tennis shoes dirty...
^real story btw XD
But if you get some of the fun guys (like my brothers ;) ), then you can have a ton of fun!!
heres another thing in the girl vs guy...
Driving..... fewer girls can drive as well as guys, either from lack of interest, or downright stupidity.... like hitting the gas instead of the brake when panicked.... believe me, it happens a lot...

Ok well girls just are awesome because they just are
So they're better
And
Like
We do cool things

(S.O.S mayday girls we're running out of ideas help)

Well, for centuries of not having equal rights/education, we have accomplished a lot in a short time. :lol:
I have to give that to you gals.
But guys still acheived more :P :P

But you had at least 5,000 years.

We had like 2 centuries

Hey Hey If Girls are sooo gr8 they could have done more

P.S I am just joking

But the point isn't that girls are great.

The point is girls are better than dudes :P
Great is better than blah

#BoysRuleGirlsDrool

So if girls are better than boys, then why did God make man first?

It's obvious. Everyone needs a rough draft before the final thing! ;) :P
Pyrrhic - means won a victory!
Last Edit: 3 months 4 days ago by Pyrrhic. Reason: Misspelling...
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: horsegirl04

Kwesi!!! 3 months 4 days ago #84806

  • 20awesome00
  • 20awesome00's Avatar
  • OFFLINE
  • Guitar + Lake = :)
  • Posts: 359
  • Thank you received: 384
K so I missed this but can I say that I very much disagree with the girls not being good at driving! It drives me mad when someone is slow in front of me in traffic... I feel the floor a lot when I drive (as in the gas is right down for those who don't know)
Try being informed instead of just opinionated...
The administrator has disabled public write access.

Kwesi!!! 3 months 4 days ago #84807

  • Cool Cat
  • Cool Cat's Avatar
  • OFFLINE
  • I love computers and dirt bikes
  • Posts: 701
  • Thank you received: 225
No mwn was made fist woman was made out of Adams rib. BOYS RULE!!!
My website: HighGearMX.simplesite.com
Dirt bikes+computers= :-)
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Kwesi

Kwesi!!! 3 months 4 days ago #84836

  • nadcombo
  • nadcombo's Avatar
  • OFFLINE
  • Posts: 193
  • Thank you received: 48
20awesome00 wrote:
K so I missed this but can I say that I very much disagree with the girls not being good at driving! It drives me mad when someone is slow in front of me in traffic... I feel the floor a lot when I drive (as in the gas is right down for those who don't know)
just because you drive fast doesn't mean you drive well. how well can u back up a trailer? do you know the racing lines? do you know how to counter over steer and understeer? do you know how to use a stick shift? there are many factors....
COUNTRY'S GOOD OK!!! IF YA DONT BELIVE ME?! listen to three wooden crosses, and what ifs, and drunk on you, and forever country. THATS MY opinion...

results may very......
The administrator has disabled public write access.

Kwesi!!! 3 months 4 days ago #84837

  • nadcombo
  • nadcombo's Avatar
  • OFFLINE
  • Posts: 193
  • Thank you received: 48
also, in terms of work.... boys are generally built larger and tougher than girls. that's because we were built to protect and provide for girls. that's how it is. and in terms of working the mind.... its a toss up, generally the one with the better genetic makeup and education will prevail, has very little to do with gender...
COUNTRY'S GOOD OK!!! IF YA DONT BELIVE ME?! listen to three wooden crosses, and what ifs, and drunk on you, and forever country. THATS MY opinion...

results may very......
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: bush possum

Kwesi!!! 3 months 4 days ago #84838

  • nadcombo
  • nadcombo's Avatar
  • OFFLINE
  • Posts: 193
  • Thank you received: 48
but ill have to give a vote to the girl's side for them having to carry a kid in their belly for 9 months, plus do the majority of the care for the kid...
COUNTRY'S GOOD OK!!! IF YA DONT BELIVE ME?! listen to three wooden crosses, and what ifs, and drunk on you, and forever country. THATS MY opinion...

results may very......
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Quirky, bush possum

Kwesi!!! 3 months 4 days ago #84841

Stverno wrote:
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Kwesi wrote:
Stverno wrote:
Mrphie wrote:
nadcombo wrote:
bush possum wrote:
Kwesi wrote:
20awesome00 wrote:
Kwesi wrote:
20awesome00 wrote:
I just realised your not a mod anymore! What happened? Now our debates will be slower! :ohmy:
Lol it's been a while... When was the last debate anyway? It seems I have missed more than I thought I did!
I stepped down/ Resigned

I am quite busy nowadays. And Quirky has been stepping up her game in the past few weeks

There has been no more debates
I wish there was like the Girls vs Boys debate

And that is it
Aww! You were a good mod! Also thanks quirky if you are reading this! :)

We need to start another debate! Btw the girls won and would beat you again :P
Warning: Spoiler! [ Click to expand ]
We all know the answer.
The boys are better. It is scientifically proven
JK LOL
Yeah, they're better at losing ;)


@Quirky, depends which guys though. What's worse than a girly girl? A girly guy :pinch:
There's nothing worse than a guy who's too scared to run around cos he'll get his tennis shoes dirty...
^real story btw XD
But if you get some of the fun guys (like my brothers ;) ), then you can have a ton of fun!!
heres another thing in the girl vs guy...
Driving..... fewer girls can drive as well as guys, either from lack of interest, or downright stupidity.... like hitting the gas instead of the brake when panicked.... believe me, it happens a lot...

Ok well girls just are awesome because they just are
So they're better
And
Like
We do cool things

(S.O.S mayday girls we're running out of ideas help)

Well, for centuries of not having equal rights/education, we have accomplished a lot in a short time. :lol:
I have to give that to you gals.
But guys still acheived more :P :P

But you had at least 5,000 years.

We had like 2 centuries

Hey Hey If Girls are sooo gr8 they could have done more

P.S I am just joking

But the point isn't that girls are great.

The point is girls are better than dudes :P
Great is better than blah

#BoysRuleGirlsDrool

...pardon?
You are pardoned I forgot Girls brains aren't as developed as their male counter parts

JK. In my school girls are usually the smart ones

My brain is just fine, thank you. :silly:

Guys just can't usually form coherent sentences, that's all :P

Oh yeah, well we got batman, and best of all... We've got kwesi!
You just wasted your time reading this meaningless signature...
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Kwesi

Kwesi!!! 3 months 4 days ago #84842

  • shaday
  • shaday's Avatar
  • OFFLINE
  • I like Pathfinders, reading, beaches, and Guide.
  • Posts: 37
  • Thank you received: 5
Cool Cat wrote:
No mwn was made fist woman was made out of Adams rib. BOYS RULE!!!

If I remember correctly, Eve was the one who single-handedly changed the world. Man did nothing but join in. :silly: :silly: :silly:

If the first woman God ever made was strong enough to turn the world upside down all alone, these women together ought to be able to turn it back, and get it right side up again.
- Sojourner Truth
Shaday
The administrator has disabled public write access.

Kwesi!!! 3 months 4 days ago #84878

  • horsegirl04
  • horsegirl04's Avatar
  • NOW ONLINE
  • I love reading, horses, and math
  • Posts: 998
  • Thank you received: 400
Cool Cat wrote:
No mwn was made fist woman was made out of Adams rib. BOYS RULE!!!

Oh yeah? What if that was because a man's rib is the only thing that worked right, and was the only thing that was good enough? If boys brains were good enough why didn't he use them?


:P

So do not fear, for I am with you;
do not be dismayed, for I am your God.
I will strengthen you and help you;
I will uphold you with my righteous right hand.
Isaiah 41:10
Happy Birthday Sunny!
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: missionarykid

Kwesi!!! 3 months 3 days ago #84915

  • jGod8865
  • jGod8865's Avatar
  • NOW ONLINE
  • Pollo y Papa Frita
  • Posts: 508
  • Thank you received: 173
horsegirl04 wrote:
Cool Cat wrote:
No mwn was made fist woman was made out of Adams rib. BOYS RULE!!!

Oh yeah? What if that was because a man's rib is the only thing that worked right, and was the only thing that was good enough? If boys brains were good enough why didn't he use them?


:P

If God used a boys brain the woman would be woMAN (understand the caps u know it would be a woman shell and they'd think like a man so there would be no diversity between the female and male gender)
The administrator has disabled public write access.

Kwesi!!! 3 months 3 days ago #84935

  • Quirky
  • Quirky's Avatar
  • NOW ONLINE
  • I LOVE writing, and ummm, writing..oh! and writing
  • Posts: 3842
  • Thank you received: 3074
Okay guys, lets be careful now. No need to start insulting each other for the sake of fun.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: bush possum, missionarykid, horsegirl04

Kwesi!!! 3 months 2 days ago #85028

  • SGirven
  • SGirven's Avatar
  • OFFLINE
  • Posts: 26
  • Thank you received: 3
Quirky wrote:
Kwesi wrote:
Cool Cat wrote:
Posts still seam to go through pretty quick though. Kwesi if quirky stops going on a lot can u please be a mod again? It was so cool having things go through so fast!
Yeah I will probably come back, I don't like "Guidester" life where u have to wait for your post to come through

You could still have a mod status without coming on Guide every single day. Thats what I do. I just approve posts as I see them whenever I decide to come one. That's what I did a few seconds ago when I approved your post (teh heh :P )

I HATE it when I have to wait what feels like a week. Anyway, I'm signing off for the night.
Samuel. G
The administrator has disabled public write access.

Kwesi!!! 2 months 3 weeks ago #85316

  • Quirky
  • Quirky's Avatar
  • NOW ONLINE
  • I LOVE writing, and ummm, writing..oh! and writing
  • Posts: 3842
  • Thank you received: 3074
Lol, Kwesi is back and better than ever :lol:
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Kwesi

Kwesi!!! 2 months 3 weeks ago #85321

  • Quirky
  • Quirky's Avatar
  • NOW ONLINE
  • I LOVE writing, and ummm, writing..oh! and writing
  • Posts: 3842
  • Thank you received: 3074
How'd you get your mod status back anyway?
The administrator has disabled public write access.

Kwesi!!! 2 months 3 weeks ago #85332

hahaha. Congrats again, Kwesi!
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Kwesi

Kwesi!!! 2 months 3 weeks ago #85338

  • horsegirl04
  • horsegirl04's Avatar
  • NOW ONLINE
  • I love reading, horses, and math
  • Posts: 998
  • Thank you received: 400
congrats kwesi!

So do not fear, for I am with you;
do not be dismayed, for I am your God.
I will strengthen you and help you;
I will uphold you with my righteous right hand.
Isaiah 41:10
Happy Birthday Sunny!
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Kwesi

Kwesi!!! 2 months 2 weeks ago #85385

  • Quirky
  • Quirky's Avatar
  • NOW ONLINE
  • I LOVE writing, and ummm, writing..oh! and writing
  • Posts: 3842
  • Thank you received: 3074
Kwesi wrote:
Quirky wrote:
How'd you get your mod status back anyway?
Ask and you shall receive

Ah, I see
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.299 seconds